Provjeri dostupnost

Kalendar

FAQ Rezervacije


1. Kako mogu rezervirati smještaj?

Smještaj u našim kampovima možete rezervirati na sljedeće načine;
- Direktno slanjem upita na email hello@terrapark.hr
- Online, putem naše web stranice tako da odaberete objekt i termin boravka te slijedite daljnje upute koje Vam nudi sustav. Svoj dolazak garantirate kreditnom karticom ili uplatom akontacije.

2. Kako mogu izvršiti uplatu akontacije?

Uplata akontacije može se izvršiti uplatom putem bankovnog transfera na naš račun ili putem linka.

3. Kako mogu promijeniti ili otkazati rezervaciju?

Ako želite izmijeniti ili otkazati postojeću rezervaciju, možete to učiniti online ili slanjem poruke e-pošte na adresu sales@terrapark.hr.

4. Koji su uvjeti otkaza rezervacije?

Uvjeti otkazivanja rezervacije navedeni su u općim uvjetima poslovanja svakog cjenika. Molimo Vas da detaljno pročitate opće uvjete prije potvrđivanja rezervacije.

5. Kako znam da je moja rezervacija potvrđena?

Ako rezervaciju garantirate kreditnom karticom, rezervacija se potvrđuje trenutačno. Ako ste odabrali plaćanje putem bankovnog transfera, Vaša je rezervacija na čekanju do primitka uplate na račun u poslovnoj banci. U oba slučaja na Vašu adresu e-pošte stiže potvrda rezervacije.

6. Kojim kreditnim karticama mogu platiti odmor?

U našim kampovima prihvaćamo sljedeće kreditne kartice: Visa, Dinersm, Maestro, V-pay i MasterCard. Garancija debitnim karticama nije moguća.

7. Je li moja kartica sigurna na vašim stranicama?

Da, Vaša kartica je u potpunosti sigurna na našoj službenoj web stranici.

8. Gdje mogu pronaći cijene smještaja?

Cijene smještaja vidljive su na našoj službenoj web stranici, nakon što odaberete željeni objekt i termin.

9. Jesu li cijene smještaja izražene po osobi ili po smještajnoj jedinici?

Za parcele u oba kampa su cijene smještaja izražene i po osobi i po tipu parcele, dok su za mobilne kućice u oba kampa iste izražene po smještajnoj jedinici.

10. Koja je valuta plaćanja u Hrvatskoj?

Valuta plaćanja u Hrvatskoj je Euro.


11. Koji su uvjeti otkaza rezervacije?

Uvjeti otkaza se nalaze ovdje

12. Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo goste da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo na pruženu uslugu mogu podnijeti u pisanom obliku i to u prostoru recepcije, te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može pisanim putem podnijeti na adresu kampa

ili na 
e-mail adresu: sales@terrapark.hr

Odgovor na pisani prigovor ćemo dati u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora, pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
vrh stranice